Påskhelgen!

I fredags åkte jag o älsklingen till Grästorp tillsammans med Josse o Henk o fikade med far. Vi spelade krocket och kubb i trädgården, va jätte roligt! Josse o Henk drog tidigare då de skulle bort till en kompis, men jag o älsklingen va kvar o åt påsklunch tillsammans med far o va ute i det fina vädret. Sen skjutsade far hem oss till mor o jag o älsklingen gjorde oss iordning inför kvällens fest hemma hos Bau. Det va jätte roligt att träffa alla gamla vänner i thn igen. Tjöta o spelade massa ölspel. Har tydligen hänt en massa mednas jag har vart borta:P Drama, drama, drama!
I lördags tog jag o mor en promenad runt kanalen o mötte sen upp älsklingen på oden. Hemma hos mor igen fick jag gå på skattjakt i storarummet där älsklingen hade gömt ett hjärtformat påskägg fullt med godis=) Gulligt! Sen förberedde vi inför påskmiddagen hemma hos mor. Senare kom Josse, Henk, Anna o Thomas dit o firade påsk tillsammans med oss. Det blev en himla massa drickande, rena rama fyllekalaset. Vi spelade "med andra ord" o "brainstorm", jädrar va aggresivt det blev där ett tag (jag va nog mest aggro av alla, dålig förlorare:P) Men va riktigt roligt, blev även en del sång o gitarrspelande. Tack familjen för detta! Har haft en mycket trevlig helg i Thn!
Idag åkte vi hem på morgonen o jag följde med Elin in till stan o kika i affärer, köpte dock inget för ovanlighetens skull=) Sen kom älsklingen in o mötte upp mig för att sedan åka till Rikard o Elin för grillning. Deras vänner Hanna o Robin va också där. Va trevligt, fast va så jädra trött o bakfull efter gårdagens röjjande! Men man får sona sina brott:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0