Kungligt bröllop!

Igår va det kungliga bröllopet mellan prins William och Kate Middleton i alla tvskärmar på hotellet. Jag jobbade så missade en hel del av bröllopet (hade nog inte sett på allt iallafall), men jag fick se hennes klänning som va jätte fin, mycket finare än Victorias enligt mig!
Efter jobbet mötte älsklingen o Andreas upp mig o vi åkte o storhandla. När vi kom hem igen gjorde vi oss snabbt iordning o begav oss bort till Emelie o Johan som bjöd på grillning och poker. Det va första gången jag körde riktig poker med brickor som man sattsar. Jag kom tvåa så va rätt grym ändå:P Har Haft en mycket trevlig dag!
Den kungliga kyssen!
Hemma hos Emelie o Johan, början på pokerturneringen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0