Helt slut!

Idag fick jag vara med i receptionen o se hur det fungerar där. Fick också sätta mig in lite i bokningssystemet, men e jätte krångligt så kommer nog ta ett tag innan jag lär mig:P Men verkar roligt när man väl kan! Jag kände mig mest ivägen idag i receptionen. Men e väl så det e när man inte vet va man ska göra o inte har lärt sig nått!
Väl hemma tog vi det bara lugnt o käka kina mat. E helt slut efter dagens arbete, e inte van vid att gå upp klockan fem på morgonen o börja klockan sju:P Har blivit lite bortskämd när man har pluggat o inte börjat förän 9-10 nångång. Men nu e det ändring på det!!

Kommentarer
Postat av: din prins

vet att du älskar mig!!! o jag älskar dig!!

2011-04-20 @ 19:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0