Fullspäckad dag!

Idag började jag jobba tidigt o fick som uppgift att i varje rum på hotellet (som idag har fått trådlöst bredband) klistra in användarnamn och kod till internet i informationsboken, varav alla koderna är olika i vardera rum. Bara det att det e 174 rum i hotellet så kommer ta ett jädra tag. Hann göra ungefär 20-30 rum idag så har några kvar. Bra sätt att se alla rummen på och lära mig vart allt ligger!
Älsklingen kom till jobbet och mötte upp mig när jag slutade och sedan åkte vi till Mölndal och Rävekärr för att kolla på en lägenhet. Området va jätte mysigt och verkade rätt lugnt, men jag gillade inte lägenheten nått vidare. När vi va klara där kom Ove (älsklingens far) o hämta oss o sen åkte vi hem till han o Görel som bjöd på mat. Vi satt där o tjöta en stund och åkte sedan ut till Niclas (älsklingens bror) som fyllde år idag. Stanna där på fika o tjöt, sen va det dax för oss att dra hem efter en lång och händelserik dag!
Görel tog fram gamla bilder på älsklingen när han va bäbis. E han inte för söt??!!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0