Första dagen på praktiken!

Igår va det första dagen på hotell Liseberg o då fick jag gå med på städet o se rummen. Det e sjukt många korridorer överallt så kommer nog ta ett bra tag innan jag lär mig hitta o lära mig alla dörrnummer! Hotellet ser inte alls stort ut utanför men när man väl kommer in så e det betydligt mycket större!
När jag slutade mötte jag upp Sabina på centralen o vi gick o tog en cider på condecos uteservering. Va hur mysigt som helst! Sol, cider o min allra bästa vän. Kan det bli bättre??:D Vi tog en liten promenad inne i stan o jag bokade klipptid! E på tiden nu efter 3,5 månader utan klippning så håret e rätt risigt nu! Sen tog vi spårvagnen hem o älsklingen hade gjort tacos åt oss=) När vi va mätta o belåtna kollade vi på Burlesque. Jag kollade aldrig klart på den för jag ska upp tidigt imorgon. Men det e verkligen en film att rekomendera, den e grymt bra!!
Idag hade jag ännu en dag på städet, e sista dagen där idag så imorgon börjar jag i receptionen. Det börjar klarna upp sig lite nu med alla korridorer, men e fortfarande sjukt förvirrande! Det krångliga e också att det finns 15 våningar (korridorerna kallas våningar trots att det bara e ett två våningshus) o varje korritor har både en siffra och ett Göteborgsnamn. Typ Masthugget, Gamlestam, Nordstan m.m som jag ska lära mig. Krångligt!
Efter jobbet åkte jag hem o mina planer nu är att bara ta det lugnt framför vampire dairies.
Älsklingen ska jobba natt ikväll så kommer få sova ensam=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0