4 dagar kvar!

Igår gick jag, Sarah, Angie o Kim på marknaden, den allra sista vistelsen där för våran del=/ Dagarna går fort fram nu! Trodde att de sista dagarna skulle gå jätte långsamt för att man väntar på att få åka hem. 
Senare började vi göra oss iordning för sista natten med gänget o Sofi Stark kom hit för att bli stylad av Sarah. Sen gick vi bort till "träsktrollen" som Kats o deras hus kallas för. Vet inte riktigt va som hände där för jag började må sjukt illa jätte snabbt o spydde 3 gånger fastän jag bara drack 3/4 vin o 2 cider. Jätte skumt! Kan kanske vara för att jag va sjuk nyss. Jag mådde så dåligt så det blev ingen utgång för min del, gick hem direkt efter den långa vistelsen inne på toan. Typiskt att det skulle bli så när det va sista gången jag kunde gå ut här! Men jag hade jätte trevligt den stunden jag va med!

 


Kommentarer
Postat av: din kärlek

Jag älskar dig min gosis! nu e du hemma snart! längtar!!!

2011-04-10 @ 03:16:23
Postat av: Frida

Älskar dig också min gos! Jag längtar efter dig också! Men snart ses vi =D

2011-04-10 @ 05:41:33
URL: http://vorathiel.blogg.se/
Postat av: Mamma

Stackars dig ..Kanske var magsjuka låter ju så..Ja det nörmar sig nu..Kram mamma

2011-04-10 @ 09:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0