Nu e bågarna påväg!

Satt i skolan o greja med vårt projekt, kom en liten bit, ringt o bokat möte i Kungälv o grejer=)
Beställde glasögon från Synsam så de kommer troligtvis vara klara nu i veckan trodde dem. Huu vad mycket ett par glasögon kostar! Helt galet!

Bestämde mig även idag att ge bort Luna på grund av min allergi:/ Älskar min lilla kisse över allt annat, men va ska man göra när man har lungor som en 75 åring pågrund allergin?:( Hade vart mycket bättre för min hälsa om jag hade tillgång till att släppa ut henne, men nu finns inte den möjligheten så Sabina o Anders ska kanske ta över henne, det e guld värt då jag vet att hon kommer att få det bra, samt att jag kan komma o hälsa på när som helst. Men e inte spikat än.

Min älskade lilla Luna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0