Visning på lägenheten!

Idag kom det två personer o kolla på min lägenhet för att eventuellt hyra den i andra hand. Han som va först kändes mer som en jag skulle kunna hyra ut den till så jag får besked imorgon om han vill ha den eller inte. Hoppas!!
Satte mig lite med tentan emellanåt men gick sådär. Började iallafall skriva lite på sista frågan så det e bra!

Mötte Katrina o vi tog en promenad till Mia som bjöd på spel, öl o babbel kväll, drack endast en cider som Kat bjöd på=) Vi va några stycken som va där. Blev dock inte så mycket spelande utan mest babbel kväll=) När vi sedan skulle gå hem va det alldeles vitt ute och det snöa=) Mysigt, men ganska kallt när det blåste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0