Praktikjakt!

Igår sprang jag, Elin o Ella omkring i stan o sökte praktik till mig. Sökte på tre hotell och universeum. Hotell Liseberg va dem som verkade mest intresserade och ska ringa mig denna eller nästa vecka för att bestämma en intervjudag=D Va roligt för det va antingen där eller universeum som lockade mest!



Därefter åkte vi hem till Elin o tog det lugnt fram tills killarna kom hem efter jobbet o gymmet då vi åt pannkakor o spela "med andra ord". Va riktigt roligt! Men alla vi fyra är ganska dåliga förlorare så blev lite buttert ett tag ;) Hade en jätte trevlig dag!

Idag åkte jag hem från Göteborg för att träffa min grupp och planera lite om vad som händer nu. Vi e på god väg! Hejja oss! Nu blir det lugn o ro framför "juno".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0