Tja!

Dagen började roligt då jag skulle ringa Gisella om att det gick bra mellan Luna o Maja o att jag vill ha kvar henne, men istället för att ringa Gisella lyckades jag ringa älsklingens far o väcka honom, lite pinsamt, men han blev glad för att jag ringde o sa god morron hehe fick tillslut tag på rätt person, så idag e jag officiellt en kattägare=) Inte nog med att jag ringde fel så när jag väl kom till skolan halkade jag o ramlade in i busken, dagen börjar inte bra!
På förmiddagen hade vi lektion med Pierre men fick eget arbete på eftermiddagen då vi fick svar på några frågor om rapporten, så nu blev det mycket klarare för oss om allt o därmed lättare att skriva!=) Gick hem o dammsög o kolla på "Svanprinsessan"=)


Har nyss kommit hem från musikquiz på Harrys med Klas o Bille, super trevligt, kan dock inte säga att jag bidrog med speciellt mycket men det va skoj ändå! Vi fick 18 poång o kom på sisådär 5-6 plats, inte så plåkigt ändå med tanke på att det va ganska många som tävlade=) Ska toppa våra poäng nästa vecka då vi ska vinna!=D

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nästa vecka är jag oxå med, då jäklar ska vi kämpa mot seger på harrys!

2010-03-12 @ 08:03:09
URL: http://miasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0