Hemma hos älsklingen

I månadgs kom jag hem till älsklingen då han överraskade mig med en romantisk middag som bestod av falukorv i ugn o potatismos, urgulligt!!=) 

På tisdagen kom älsklingens kompis Emelie hit o åt frukost med oss o tjata lite innan hon skulle till jobbet, resten av dagen spenderade vi framför tv, med jurassic park och Avatar, avatar va riktigt bra! Något att rekomender!

Idag (onsdag) jobbar älsklingen till 16, så jag har vart duktig och stor städat hans lägenhet=) Älsklingen kom hem från jobbet med en bukett med röda rosor till mig! Har världens bästa pojkvän!=) Resten av dagen blir det troligtvis film o möjligtvis någon promenad=)

Ha det gött!

Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0