Hejsan hoppsan!

I fredags kom min älskling hit och hade med sig Maja=) Våra katter skulle träffas för första gången! Det va lite aggresivt från Majas sida i början. Jag fick inte en blund på hela natten för att maja jagade Luna överallt i lägenheten o skrek, fräste och hade sig, det roliga va att älsklingen sov som en stock o kände inte ens när katterna sprang på honom hehe vissa kan sova! Men tillslut gick det iallafall bra då de blev vänner efter att ha lekt bl.a. jage o följa john=) syskonkärlek;)

I lördags kom Mia o Dag hit o kolla på 2a chansen i melodifestivalen (det va rätt låtar som kom vidare:P) sedan drog vi till bowlinghallen där det va en väldigt tuff par match. Tyvärr så förlorade jag o älsklingen, men vi tar igen det nästa gång=) Tack för en mycket trevlig dag! Dessutom vann min älskling 212 kr på spel! Gött!
Påvägen hem gjorde jag värsta vurpan men klarade mig som tur va utan större skador, bara en liten svullen höft!

Söndagen sprang förbi, gjorde egentligen inget speciellt under dagen. På kvällen gick jag o Mia på yoga passet på FoS mednas killarna drog till bowlinghallen. Sen gick jag o älsklingen hem o kolla på music´n lyriks vilket förövrigt e en väldigt bra film! Resten av natten hade vi första parkett i sängen där vi kolla på katterna när de busa=)

Idag (måndag) följde jag älsklingen o Maja till tåget. Brandalarmet hade gått igång på resecentrum så brandbilar o polisen kom dit o greja, men det va ingen brand som tur va. Ikväll ska jag till vänermuseet för att fira internationella kvinnodagen. Vi blev bjudna dit av skolan där det bjuds på mat o föreläsningar, ska bli skoj!

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0