En ny familjemedlem!

Nu har det blivit tillök i familjen! Det blev en liten tjej på 10 månader, helt otroligt söt! Har dock lite problem med att välja ett passande namn till henne, funderar på Luna, Tjorven eller Ronja, men lutar mest åt Luna. Kom gärna med förslag!
Hittills har hon roat sig med att spendera ganska mycket tid under min säng men även vart framme o massakerat en mus som hon fick av moster Stella (syrrans hund) och lunkar nu omkring o utforskar lägenheten=)

Idag hade vi eget arbete och började dagen med ett möte med våran projektledare som bjöd oss på fika på rådhuscafeét, dagen börjar bra, sedan gick vi till skolan o jobba med marknadrapporten. Satt där ända tills Kim kom med mysgosen då jag gick hem och mötte dem=) Jag o Kim drog o handla o åt på Sibylla, sen kolla vi på outsiders, vilket e ett av de mest underhållande programmen som finns tycker jag:P hehe.

Ha det alldeles alldeles underbart!


Min lilla gumsigos!
Detta e vår nya familjemedlem, sååå söt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åååå vilken söt liten kisse :)

2010-03-03 @ 11:46:37
URL: http://miadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0