Tjillevippen!

Nu har jag äntligen tatt mig i kragen o skaffat mig en blogg, som min pojkvän så fint har designat! Tack älskling!=)

Har haft en helmysig helg med älsklingen. Vi har vart duktiga o bakat mockarutor ( kärleksmums som vissa kallar dem:P) och även bullar, mums filibiblan! Dock åt vi knapt några efter baket vilket kanske e lite konstigt:P
I lördags va jag på bröllopsmässa i konserthuset i gbg och delade ut enkäter till blivande brudpar för en undersökning som vi i våran projektgrupp skulle göra, det gick jätte bra! Fick ihop alla 100 som vi skulle=)
Resten av helgen blev massa mys och film=)

Blev dock irriterad på måndagen när jag skulle åka hem, då va bussen från mölnlycke försenad så missade tåget och hade inte råd med att ta nått annat så det blev till att åka tillbaka till prinsen och sova över till tisdag, då tåget självklart e försenat så blev tre timmar försenad till skolan. Men men, kom ju hem tillslut efter många om o men.

Idag kom systra mi och min kära lilla mor o hälsa på=) Vi fira mor i förväg med tacos och bulle (inte våra hembakade). Systra mi hade med sig kläder som jag o mor fick kolla igenom och jag hade själv rensat min garderob så blev byte av kläder också=) Lite nytt i garderoben är aldrig fel! Mycket trevlig dag! Ikväll kommer min älskling hit wiihii!

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Du glömde tillägga att de var någon som spydde som en blådåre i lördagskväll. // din mest trogna läsare

2010-02-24 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0