Sista dagen i skolan!

Åkte till Sabina i söndags kväll, då jag ska stanna där ett tag för att arbeta med examensarbetet samt redovisningen som ska äga rum imorgon. Så är för tillfället kombo=) Vi kolla på Sandor slash Ida och drack glögg med pepparkakor till iomed at det e första advent!



I måndags va det sista dagen i skolan med redovisning av utvecklingsplanen. Gick ganska bra o det e skönt att ha det överstökat nu! Ska bli underbart med lite ledigt nu innan Nya Zeeland. Efter redovisningen bjöds det på julfika och luciatåg som ettorna anordnade. Va jätte roligt då de hade spexat till det lite med en rolig dikt o en omskriven jullåt=)  



På kvällen träffades alla vi i tvåan (förutom 2 pers) på Bakgår´n för en sista julmiddag tillsammans. Det bjöds på riktigt god mat, 2 musikquiz (gick inget vidare för min grupp) , dricka, tal och tjöt=) Va riktigt roligt men samtidigt sorgligt då man inte kommer att träffa alla på ett bra tag! Lyckad kväll!



Vegetariska jultaldriken. Tur att jag fortfarande äter fisk o skaldjur;)


I tisdags gick jag o Sabina i byn o kika, köpte julklappar till mina syskonbarn så nu har jag inte många kvar! Gött!
Målade Sabinas hörnskåp vitt. Blev mycket mycket snyggare än va det va förut! =) Sedan kollade vi på "En julsaga" med Jim Carrey, va ganska långdragen o inte fullt så bra som jag trodde.

Idag träffades jag o Elin i skolan för att jobba med examensarbetet. Kom ganska långt! Sedan mötte vi upp Ida, Katarina, Bille o Klas på Henrys för att äta lite mat, stanna där ett tag o prata innan jag o Elin gick o kolla i lite affärer. Köpte mig ett underställ o ett linne=)



Ha det alldeles alldeles underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0