Juldagen!

Igår kom älsklingen till mig i Trollhättan. Vi gjorde oss iordning o gick på fest hos David. Va en hel del folk där o rätt högljutt, men hade ganska trevligt! Dessutom slog jag Johan på "Bonka bäver" (ett kortspel;P) så e ruskigt stolt över att jag slog honom fyra gånger i det...mowahahaha! Drog hem rätt tidigt då de andra skulle ut på krogen.
Här e lite bilder från kvällen partaj! 







Idag gick jag, älsklingen o mor en långpromenad med Stella o drog sen vidare till Överby för att kolla lite på mellandagsrean, men det va så sjukt mycket folk där så vi va inne i fyra affärer sen orkade vi inte mer:P Efter det åkte vi hem till min moster o hennes man o åt lutfisk o julbord. Va mycket trevligt o dem har två jätte fluffiga o fina katter som va hur goa som helst!



Tusse och Pysen:P


Efter besöket hos moster åkte jag o älsklingen hem till Göteborg o hälsa på Niclas (älsklingens bror) o hans döttrar. Stanna på en kopp kaffe o sedan bar det av hem efter en lång o händelserik dag=)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0