Födelsedagstime!

Igår åkte jag o älsklingen till Trollhättan för att fira min födelsedag på förhand, då jag sitter på planet på min födelsedag. Men innan det började handlade vi mat o grejer till det, sen klippte sig både jag o älsklingen så nu e vi jätte snygga båda tvä=) Därefter gick vi o kolla i lite affärer, köpte mig en nyårsklänning som e alldeles alldeles underbar! Mötte även min far o han köpte nya skor till mig som jag ska ha med till Nya zeeland. Sen va det dax at förbereda för kalaset på kvällen kom 15 av mina släktingar till min mor för att fira min 23 års dag! Fick mestadels pengar, men också en bok, choklad, linne o lite annat smått o gott! Tack för gårdagen alla som deltog!!=)

Idag åkte vi hem tidigt för att fira Matilda, älsklingens syster, på hennes 22 års dag. Det bjöds på mat o fika i form av en marängtårta som e underbart god o en massa prat. Va mycket trevligt! Därefter gick vi hem o storstäda hela lägenheten inför morgondagens finbesök av Sabina o Anders, så nu glänser den=) Håller nu på att göra marängtårtan som Maggan bjöd på idag på kalaset o som vi ska festa loss på imorgon. Mums filibiblan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0