En vecka kvar!

Idag e det bara en vecka kvar tills jag drar till Nya Zeeland! Går så galet fort, har inte fattat än att jag drar så snart, men va skoj ska det bli!! Samtidigt ska det bli sorgligt att lämna min älskling här :/ Men det e ju bara 3,5 månad som vi e borta från varandra, så det ska vi allt klara! 

Hade ingen bra början på dagen då bilen inte startade pågrund av kylan. Hade planerat att åka till frölunda torg och allum köpcentrum för shopping men det sket sig rätt rejält då bilen vägrade starta. Tur att älsklingen känner en del folk här som kan hjälpa mig att starta den igen så imorgon ska vi väcka liv i den igen!! Va väl inte meningen att jag skulle shoppa:/ Tröstade med pizza som vi fick hemkörd!
Men fick också en trevlig överraskning då jag fick mer pengar från csn idag! Tjohoo! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0