Vardagslivet i Lidköping=)

Igår grejade jag o Elin på examensarbetet, kome en liten bit på vägen men har en del frågor till läraren som vi måste få svar på så va lite luddigt vad vi kunde göra. Emma kom o hälsade på mig i lilla staden. Vi tog en runda på "stan", fika på gardströms och avslutade kvällen med biljard med några klasskamraterna, hur trevlig dag som helst!

En del av "biljardgänget"


Idag kom Elin hit o vi skulle ha arbetat men gick inget vidare med det utan vi kolla på massa gamla kort på mig. Elin drog hem o jag tvätta o tog det mest lugnt innan vi återigen träffades för att ta en runda på stan. Köpte ett jätte snyggt halsband! Därefter åkte vi hem till Elin. Alina, Mikaela, Henny, Sofi, Sophie, Jonas o Angelica kom dit, men Sophie, Angelica o Jonas stannade inte så länge. Vi andra spela lite familjespel bl.a. med andra ord, så sjukt roligt!! Nästa inköp kanske:P

Motståndarlaget i "med andra ord". De vann dock varje match men vi får tar igen det:P


Mitt nya halsband=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0