Avsked med Catarina!

Idag gick jag ner till rörstrand för att handla upp mitt presentkort som jag fick av klassen när jag fyllde år, köpte mig en sockerskål som jag har kollat på jätte länge=) Därefter träffades Frelli (frida,elin o lina) , som vi kallades i sommar, på kontoret o hade avsked med Catarina. Vi utverderade hur sommaren hade varit, gav samt fick feedback, va som va bra o vad som kunde förbättras. Efteråt gick vi hem till Catarina där hon bjöd på lasagne o till efterrätt ben and jerrys med tre olika smaker, smaskens!! Fick ett jätte fint halsband samt bilder från operan av henne o vi gav henne scarfen som hon blev jätte glad för=) Satt där ett tag o tjata o drack. Hur trevligt som helst!




Kommentarer
Postat av: Mia

Jätte söt rosa skål, den rymmer nog gott godis i höst :)

2010-08-28 @ 00:48:35
URL: http://miasdag.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja jag älskar den skålen, står dock tom än så länge:P men det ska det bli ändring på!

2010-08-29 @ 09:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0