Afton i Augusti!

Va ett tag sen jag va här o skrev nu så tänkte uppdatera lite om mig o mitt liv=)

I måndags träffades vi på de la gardie o röjde undan det sista innan vi åkte ut till slottet för att repa inför Afton i Augusti som ska äga rum på läckö imorgon.
För er som inte vet vad Afton i Augusti e så e det ett evenemang som e helt nytt, där restaurangen på slottet samarbetar med underhållning i form av skådespeleri o sång. Jag, Elin och Catarina spelade slottspigor som visade runt besökarna i 3 olika rum där det bjöds på underhållning, mat o dryck. Efter visningen va det mat i fartaburen o avslutades med fika ute på borggården.

I tisdags o onsdags va det dax för Afton i Augusti. Alla besökarna va jätte nöjda o det va fruktansvärt roligt att få vara med i detta evenemang! På onsdag kväll hade vi lite avslutning i fartaburen, med mat o vin o sa hej då till de medverkande, känns tråkigt att lämna allt nu!







I torsdags åkte jag, Elin o älsklingen till Helsingborg för att lämna av rekvisita till stadsteatern. Stannade till i Ullared på vägen hem o handla lite smått o gått=) Otur som vi hade börja det spöregna när vi skulle till bilen så vi va dyngblöta när vi väl va framme, då det självklart slutade regna:P
Jag stannade kvar i Göteborg hos älsklingen, vi kolla på film o tog det lugnt.


I fredags åkte vi ut på en liten shoppingrunda i gbg. Köpte mig en klocka o en present till Sabina på hennes examensdag=) Gick hem o hälsa på Mattias mamma o åt kräftor som hon hade över, mums!

Lördagen passerade förbi med film, sex and the city 2, underbar! Senare va det dax för mig att åka hem, träffa Mia o Simon på tåget, vi gick sedan hem till Elin, fika o spelade geni. Mycket mycket trevligt, va längesen jag hade tid att umgås med människor=)

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0