Guidning dag 2!

Igår fortsatte vi med våran guidtrip, fast denna gången i kinnekulle området, va ställen så som Husaby kyrka, Flyhov hällristningar (som vi guidade vid, gick bra) och massa andra intressanta ställen=) Alla va superduktiga! Detta gjorde vi bra klassen!! sista dagen idag i skolan innan Lian, så nu splitras klassen o vissa av oss kommer inte se varandra förän i september. Ha en alldeles alldeles underbar sommar allihopa!
När jag kom hem mötte älsklingen mig på skolan=D Vi två, Robin o Alina åt lunch på Italia, älsklingen betalade min mat, så gulligt, tack älsklingen! Va helt okej mat där, förutom att jag fick fel mat när vi väl blev serverade=) Sedan drog vi vidare till Harrys där det va final på musikquizet o Mias änglar va med där, så jag, dag o prinsen satt o gjorde quizet för skojs skull, gick väl inte så bra för varken oss eller mias änglar:P





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0