Fick hemtentan idag!

Läraren kom idag o sa att i rapporten måste det finnas typ fotnoter, vi sket i det o skrev i källförteckningen på vilka sidor som vi hade använt faktan på, samt fick vi lägga till en sida då vi glömt att skriva om guidningen. Stressigt men det blev klart tillslut och inlämnat. I slutet av dagen fick vi tentan som består av 3 frågor, varav den sista frågan e superrörig då den skrevs av en virrig lärare, så inte så konstigt att den blev det!
När jag kom hem hade älsklingen gjort roliga bilder på oss :P Superfula! Vilket par vi e :P hehe






Satte mig o började skriva på tentan. Papper överallt! Gjorde även bilder o paint som jag ska använda i tentan, blev jätte fina:P




La ner tentan senare o placerade mig framför sveriges värsta bilförare. Så nu blir det bara lugn o ro framför tvn:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller med dej frida, klart virrig fråga nr 3. Blä för hemtenta!

2010-04-23 @ 11:44:12
URL: http://miasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0